Ogłoszenie:

BNH dla Fundacji Avalon

dodano: 2018.11.27 ważne do: 2023.11.23 wyświetleń: 194
Szczegóły ogłoszenia:

Brand New Heaven (BNH), agencja marketingu zintegrowanego i reklamy, przygotowała i realizuje kampanię społeczną Fundacji Avalon. Na projekt składają się spoty telewizyjne, radiowe, reklama on line, działania w mediach społecznościowych i specjalnie zaprojektowana platforma internetowa pod adresem extrasprawni.pl. Premiera kampanii miała miejsce 24 listopada br. i potrwa do końca lutego 2019 r.


Kampania ma na celu zmianę myślenia o niepełnosprawności, zarówno wśród osób z niepełnosprawnościami jak i wśród osób sprawnych.

„Mimo wielu prób wizerunek osób z niepełnosprawnością od lat się nie zmienia. Tymczasem wielu z nich to EXTRAsprawni ludzie, uprawiający często ekstremalne dyscypliny sportu” – mówi Tomasz Wesoły, Prezes Zarządu Brand New Heaven Sp. z o. o. – „Postanowiliśmy wykorzystać właśnie tę EXTRAsprawność jako motyw przewodni. Chcemy wzbudzić podziw dla starań w realizacji marzeń i pokazać, jak wiele takich osób jest wśród nas. Służyć temu ma specjalnie przygotowana platforma komunikacyjna pod adresem http://www.extrasprawni.pl. Chcemy zachęcić innych EXTRAsprawnych, by zaprezentowali swoje wyjątkowe umiejętności, do których doszli dzięki swojej pasji i ciężkiej pracy i co przynosi im radość, dodaje „skrzydeł”. To mogą być różne rzeczy: żonglowanie, gra na perkusji a nawet pieczenie tortów. I nie jest ważne czy nadsyłający jest, czy nie jest osobą z niepełnosprawnością” – zachęca.


Autorzy kampanii chcą nazwać wprost uprzedzenia i pokazać, że nie mają one podstaw. Chcą sprowokować by przykuć uwagę odbiorców. Dlatego głównym motywem kampanii jest aktywność sportowa osób z niepełnosprawnością. W spotach i reklamach pojawią się pytania:

- Myślisz, że sport niepełnosprawnych jest nudny?

- Myślisz, że niepełnosprawni są gorsi? Wolniejsi? Słabsi?


Odpowiedzią na nie będą ujęcia prezentujące ambasadorów kampanii – sportowców z niepełnosprawnością, z powodzeniem uprawiających ekstremalne dyscypliny sportowe. Zobaczymy m.in. kierowców: Sebastiana Luty i Bartosza Ostałowskiego, brązowego medalistę z Paraolimpiady w PyeongChang Igora Sikorskiego (SitWake) oraz drużynę rugbistów trenowanych przez Tomasza Bidusia. Ich sukcesy sportowe wzbudzają szacunek. Udowadniają, że niepełnosprawność w żaden sposób nie przeszkadza w rozwijaniu nawet najbardziej ekstremalnych pasji.

„Tak naprawdę, do osiągnięcia sukcesu, rozwijania własnych pasji i realizacji marzeń wystarczy pewien nakład pracy, czasami wsparcie otoczenia i wytrwały trening” – mówi Tomasz Biduś, Koordynator projektu Avalon Extreme, jeden z ambasadorów kampanii. – „Wielu z nas osiągnęło sukces sportowy. Dlatego tak ważne jest przełamywanie stereotypów. Nie wyłączajmy się z aktywności społecznej, zawodowej i sportowej tylko dlatego, że przydarzyła się nam niepełnosprawność”  – apeluje.


Brand New Heaven jest autorem strategii komunikacji i kreacji. Odpowiadało także za zaplanowanie mediów. Ich zakupem natomiast zajął się Media Group. Do prac przy produkcji spotu telewizyjnego zaproszono dom produkcyjny Lucky Luciano i reżysera Piotra Onopę.

„Bardzo się cieszymy, że mogliśmy wziąć udział w tym przedsięwzięciu. Od początku naszej działalności (Lucky Luciano Picture zostało założone w 2015) angażujemy się w projekty społeczne – to dla nas naturalne. Dodatkowo spot, który wyprodukowaliśmy, jest bardzo ciekawy z punktu widzenia realizacyjnego” - mówi Arleta Robinson, executive producer i założyciel domu produkcyjnego Lucky Luciano.

Piotr Onopa od lat reżyseruje reklamy. W jego dorobku znajdziemy liczne teledyski, które wraz z pasją do gry na perkusji mają istotny wpływ na charakterystyczny “rytm” jego prac. Przykłada dużą wagę do atmosfery na planie, która jego zdaniem w istotny sposób wpływa na efekt końcowy. Docenili to klienci tacy jak: Nike, Coca Cola, Durex, Absolut, Samsung czy Citi Bank. Jego kluczem do sukcesu jest doskonała intuicja, którą cechę produktu warto wyeksponować i z jakim przesłaniem pozostawić widza. W naturalny sposób prowadzi aktorów, starannie dobiera muzykę, stawia na żywe kolory w scenograficznej prostocie. Jego klip do piosenki "W dobrą stronę" Dawida Podsiadły został nagrodzony Fryderykiem za najlepszy teledysk w 2016 roku, a ponad 30 milionów odsłon na YouTube potwierdza jego sukces. W 2018 roku spot „Netiokracja” otrzymał Złoty Miecz KTR w kategorii Comunnication/Video.  

Kontakt
BNH dla Fundacji Avalon
( Pokaż na mapie)
Kontakt
Podziel się:
Dodawanie komentarza
Dodawanie komentarza Ukryj formularz
Captcha
Przepisz tekst widoczny na obrazku.
Aktualności Archiwum aktualności
Reklama
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.